Puurvasar Bosch Professional GBH 2-26 F + Tarvikud 903816905

Puurvasar Bosch Professional GBH 2-26 F + Tarvikud

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Puurvasar Bosch Professional GBH 2-26 F + Tarvikud 903816905 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
165,95 €
179 €
Säästad 13,05 €
-7%
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Puurvasar Bosch Professional GBH 2-26 F + Tarvikud

Seade on ette nähtud betooni, tellise ja kivi löökpuurimiseks ning kergemateks meiseldustöödeks. Samuti sobib see puidu, metalli, keraamiliste plaatide ja plastmaterjalide löögita puurimiseks. Elektrooniliselt reguleeritavad ja parema /vasaku käiguga varustatud seadmed sobivad ka kruvide keeramiseks.
Tehnilised andmed:
• Pöörete arvu juhtimine: jah
• Pöörlemise seiskamine: jah
• Parem/vasak käik: jah
• Vahetatav padrun: jah
• Nimivõimsus: 830W
• Löökide arv: 0-4000 min-1
• Löögitugevus EPTA-Procedure 05/2009 kohaselt: 2,7 J
• Pöörete arv: 0-1300
• Padrun: SDS-plus
• Spindlikaela läbimõõt: 50mm
• Puuri max läbimõõt:
betoonis: 26 mm
müüritises (õõneskroonpuuriga): 68 mm
terases: 13 mm
puidus: 30 mm
• Kaal 2,9 kg
• Helirõhu tase: 91 dB (A)
• Müravõimsuse tase: 102 dB (A)
• Mõõtemääramatus K: 3 dB
Pakendi mõõdud: ( L x P x K ) 36 x 44,6 x 11,6 cm
Komplektis tarvikute komplekt.

Spetsifikatsioonid

830

0-1300

Jah

13

30

26

Jah

2.9 kg

40.7 cm

21.0 cm

11.0 cm

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.