Võrgutoitega lööktrell Ryobi 1200 W, RPD1200-K 903811636

Võrgutoitega lööktrell Ryobi 1200 W, RPD1200-K 903811636

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Muudetav kiirus ja pöörlemissuuna muutmine täieliku kontrolli tagamiseks
Kompaktne ja kerge mugavaks puurimiseks
GripZone™-kattega pind kindla haarde ja suurema mugavuse tagamiseks
Metallist ülekandekorpus
Metallist padrun koos automaatse spindlilukuga
2 kiirust
LED
360° lisakäepide, sügavuse piirik

AKU
Laadija kaasas−

JÕUDLUS
Löögisagedus 1. käiguga0-19,200
Löögisagedus 2. käiguga0-51,200
Maks kivipuuri mõõt (mm)18/22
Maks metallipuuri mõõt (mm)8/16
Maks puidupuuri mõõt (mm)25/50
Padruni mõõt (mm)13
Tühijooksukiirus 1. käiguga (p/min)0-1,200
Tühijooksukiirus 2. käiguga (p/min)0-3,200

ELEKTRILISED TÖÖRIISTAD
Sisendvõimsus (W)1200

MISCELLANEOUS
Power1200W
Weight [without battery] [Kg]3.2

KAAL
Kaal (kg)3.2

BASE INFO
Art. nr5133002067
TootekoodKomplekt

MÜRA
Mürarõhutase (dB(A))108
Mürarõhutaseme määramatus (dB(A))3
Müravõimsustase (dB(A))109.5
Müravõimsustaseme määramatus (dB(A))3

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

18/22

25/50

8/16

0-1200/3200

13

1200

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.