Keevitusmask 10V isetumenev 890279477

Keevitusmask 10V isetumenev 890279477

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
139 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

3M 10V keevitusmask:
• Sobilik enamikel keevitustöödel, varjestus tumedas asendis
kuni 12.
• Omab pidevat kaitset (varjestus 12 akvivalent) kahjuliku UVja IR-kiirguse eest, olenemata kas filter on heledas või
tumedas asendis või kas isetumenev funktsioon on töös.
• Lihtne kasutada ja hooldada.
• Kolm erinevat varjestusnumbri seadet tumedas olekus, 10-12
• Kaks valitavat anduri tundlikkuse taset kindlustamaks
usaldusväärset keevituskaart.
• Suurepärane läbinähtavus heledas asendis, varjestus 3,
keevitustöö ettevalmistemiseks ja järeltöötluseks.
• Kasutatav koos 3M hooldusvabade keevitamiseks mõeldud
respiraatoritega.

Kasutuskohad:
3M 10V keevitusmask on sobilik enamikeks keevitustöödeks,
nagu MMA, MIG/MAG.
Tunnustused:
3M 10V keevitusmask vastab Euroopa Direktiiv 89/686/EEC,
artikkel 10 Põhilistele Ohutusnõuetele ja seega CE
märgistusega.
Toode vastab ühtlustatud Euroopa Standartitele: EN 175, EN
166, EN 169 ja EN 379. Toodet kontrolliti tootmisprotsessis
DIN Certco Prüf- und Zertifierungszentrum poolt (reg.nr 0196)
Standardid:
3M 10V: Standardid: Klass:
Keevitusfilter EN 379 1/2/2/3
Välimine kaitseklaas EN 166 FT
Sisemine kaitseklaas EN 166 S
Keevitusmask EN 175 F
Isetumenev keevitusmask
EN 379:2003 Personaalne silmade kaitse – automaatsed
keevitusfiltrid
Kaitseklaas. Läbipaistvad kaitseläätsed.
EN 166:2001 Personaalne silmade kaitse – spetsifikatsioonid.
Keevitusmask
EN 175:1997 Personaalne silmade kaitse – varustus silmade ja
näo kaitseks keevitamisel ja sellega seotud protsessidel..
Optiline klass
EN 166
1 Optiline klass
EN 379
1/2/2/3 Asend 1 Optiline klass
1/2/2/3 Asend 2 Valgushajumise klass.
1/2/2/3 Asend 3 Variatsioonide
valgusläbivuse klass.
1/2/2/3 Asend 4 Vaatenurga sõltuvuse klass
(valikuline markeering)
Mehaaniline vastupidavus
EN 166, EN 175
Sümbol puudub Minimaalne töökindlus
F Madal energiamõju (45 m/s)
B Keskmine energiamõju (120 m/s)
T Testitud äärmustemperatuurid
(-5°C ja +55°C)
Täiendavad standardid:
EN 169:2002 Personaalne silmade kaitse – filtrid keevitamiseks
ja sellega seotud tehnoloogiad - läbilaskvuse nõuded ja
soovituslik kasutus
EN 61000-6-3:2001 Elektromagneetiline ühilduvus (EMC) –
osa 6-3: ühisstandardid – olme-, kaubandus-ja kerge
koormusega tööstuslikes keskkondades
EN 61000-6-2:2001 Elektromagneetiline ühilduvus (EMC) –
osa 6-2: ühisstandardid – immuunsus tööstuse töökeskkondades
Materjalid:
Kaitseklaasid: Polükarbonaat
Mask: PP
Peavõru: PE
Keevitusfilter: PA
Optiline osa: LC-elemendid, klaas, polariseerijad
Akud: Liitium 3V tüüp CR2032

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.