Multifunktsionaalne teritaja PowerPlus 890279314

Multifunktsionaalne teritaja PowerPlus 890279314

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Teritab suurel kiirusel puuriterasid, sirgeteralisi nugasid ja kääre. Lihvib peitleid ja tasapinnalisi lõikeriistu.

Puuri kiirteritaja:

  • Teritab kõiki puure vahemikus 3-10mm

  • Unikaalne „Õige punkt“ funktsioon tagab täpse lõpphetke

  • Määrab täpselt kindlaks puuri õiged teritusnurgad

  • Teritab katkenud puuriid uuesti

  • HSS OSADE TERITAMINE

    Teritab kõiki sirgeteralisi nugasid ja kääre

    Unikaalne kate nugade teritamiseks

    Täpse nurgaga kate kääride teritamisek

    Lihvib kuni 50 mm. laiust peitli ja höövli tera

    Kohandatud lihvimisnurk on vahemikus 20 kuni 40 kraadi.

    Võimas integraalmagnet hoiab tera paigal

    Kaitsekilp lisaturvalisuse jaoks

    TEHNILISED ANDMED

    Pinge/sagedus 230V\ 50Hz

    Toitesisendi 65W

    Koormuseta kiirus 6000 min-1

    Ratta läbimõõt 48mm

    Puuri läbimõõt 3mm-10mm

    Tera laius 6mm-51mm

    Puhaskaal 1,65kg

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Eesti Posti postkontor
    • Omniva kuller
    • Omniva pakiautomaat
    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Itella SmartPOST
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.