Multifunktsionaalne tööriist Bosch PMF 220 CE 903811385

Multifunktsionaalne tööriist Bosch PMF 220 CE 903811385

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Toote põhiomadused

Paindlikult kasutatav abivahend, palju uuenduslikke Boschi Starlock tarvikuid
Kõik tarvikud on mugavalt ja lihtsalt vahetatavad, seda võimaldab magnetiline universaalkruviga padrun
Täpse lõikesügavuse tagab 4-astmeline sügavuspiirik
Toote muud eelised

Täpne ja sujuv sisestamine, tänu saeketta ümaratele Curved-Tec-lõikeservadele
Boschi konstantelektroonika – tagab konstantselt suure võimsuse ka seadme suure koormuse korral
Optimaalne juhitavus tänu lisakäepideme mugava paigaldamise võimalusele
Suure jõudluse tagab 220 W mootor
Iga materjali ja rakenduse jaoks sobivaks reguleeritav võnkekiirus


Tehnilised andmed

Nimi-sisendvõimsus 220 W
Väljundvõimsus 130 W
Tühikäigu pöörlemiskiirus 15.000 – 20.000 min-1
Ostsillatsiooninurk vasakule/paremale 2,8 °
Kaal 1,1 kg


Tarnekomplekt

BIM-segmentsaeleht Wood and Metall, 85 mm, ACZ 85 EB (2 609 256 943)
Deltalihvtald 93 mm, AVZ 93 G (2 609 256 956)
Deltalihvpaberite komplekt (2 609 256 A54)
HCS uputussaeleht puit, 32 x 40 mm, AIZ 32 EPC (2 609 256 947)
Plastkohver
Kuuskantvõti
4-astmeline sügavuspiirik segmentsaelehtedele (2 609 256 C61)

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.