Kõrgsurvepesur Bosch AdvancedAquatak 150 903810586

Kõrgsurvepesur Bosch AdvancedAquatak 150 903810586 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329,95 €
399,95 €
Säästad 70,00 €
-18%
Minu Aed Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Toote põhiomadused
Tagab erakordse puhastustulemuse
Kompaktne ja paljude kasulike funktsioonidega
Kestab kauem

Toote muud eelised
Uus kompaktne nelja silindriga ja eriti võimas nelikpump
Tarnekomplektis on reguleeritav lehvikukujuline otsak ja pöörlevad otsakud raskemateks puhastustöödeks
Tarnekomplektis on kõrgsurvel kasutamiseks ettenähtud tõhus puhastusvahend, mida on veelgi kergem peale kanda
Tarnekomplektis on uus lai lehvikukujuline otsak kiiremaks loputamiseks ja kergemateks puhastustöödeks
Tarnekomplektis on kõrgsurvevoolik ja tugev alustald kiiremaks ja lihtsamaks paigaldamiseks ja kasutamiseks

Tehnilised andmed
Mootori võimsus 2.200 W
Max rõhk 150 bar
Max veekogus 480 l/h
Sissetuleva vee temperatuur 40 °C
Automaatse imemise funktsioon 0,5 m
Pesuvahendisüsteem Kõrgsurvevaht
Mootori tüüp Induktsioon
Pumba tüüp 4-silindriline
Pumba materjal kõik metallist
Toitejuhtme pikkus 5 m

Funktsioonid

Kompaktne
Pärast pakendist väljavõtmist kohe kasutusvalmis
Hoidik kõikidele tarvikutele/voolikutele/kaablitele
Lihtsalt ja kiiresti ühendatavad liitmikud
Päästikuhoidik
Automaatne imemine/kasutatav veemahutitega
Veefilter
Metallist pumbad
Süsteem Autostopp
Teleskoopjuhtvars
Kokkukeritud kõrgsurvevoolik

Tarnekomplekt
Boschi metallist kõrgsurvepüstol
Fikseeritud laia joa otsak
Kõrgsurve-detergendiotsak/-pudel
Toru (F 016 F04 462)
Läbipaistev metallfilter (F 016 800 419)
Pöörlev lai otsak
Muutuva kiirusega joa otsak
Kõrgsurvevoolik 8 m

Spetsifikatsioonid

10.0 kg

480

150

2200

Minu Aed, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.