Kõrgsurvepesur Bosch EasyAquatak 120 903813094

Kõrgsurvepesur Bosch EasyAquatak 120 903813094 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kompaktne ja kiire, pakkudes vähese vaevaga parimat puhastustulemust

Funktsioonid
Kompaktne
Pärast pakendist väljavõtmist kohe kasutusvalmis
Hoidik kõikidele tarvikutele/voolikutele/kaablitele
Lihtsalt ja kiiresti ühendatavad liitmikud
Päästikuhoidik
Automaatne imemine/kasutatav veemahutitega
Veefilter
Metallist pumbad
Kokkupandav käepide
Süsteem Autostopp
Kõrgsurvevahu süsteem

Tehnilised andmed
Mootori võimsus 1.500 W
Max rõhk 120 bar
Max veekogus 350 l/h
Sissetuleva vee max temperatuur 40 °C
Automaatse imemise funktsioon 0,5 m
Pesuvahendisüsteem Kõrgsurvevaht
Mootori tüüp Seeriad
Pumba tüüp 3-silindriline
Pumba materjal kõik metallist
Toitejuhtme pikkus 5 m
Vooliku pikkus 5 m
Seadme kaal (ilma tarvikuteta) 4 kg
Otsakud Toru

Toote põhiomadused
Suurepärane 120 bar puhastusvõime kompaktses ja hõlpsasti kasutatavas survepesuris
Kompaktne, kaasaskantav seade laia alusega, mis annab sellele suurepärase stabiilsuse, ja millel on kõikide tarvikute jaoks hoiukohad.
Hõlpsalt sisselükatavad liitmikud tagavad kiire ja lihtsa seadistamise
Hõlmab sügavamaks puhastamiseks erineva võimsusega ja pöörleva joa otsakuid
Kõrgsurve-pesuvahendiotsak lühendab puhastamiseks kuluvat aega, kandes pesuvahendi kiiresti peale
Pärast pakendist väljavõtmist kohe kasutusvalmis ja täiendavat kokkupanemist kohapeal ei vaja

Tarnekomplekt
Boschi kõrgsurvepüstol
Toru
Kõrgsurvevoolik 5 m
Reguleeritav laia joaga otsak
Pöördotsak
Kõrgsurve-puhastusvahendiotsak, 450 ml
Veefilter

Spetsifikatsioonid

4.0 kg

350

120

1500

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.