Survepesur K 4 Premium Full Control, Kärcher 903794802

Survepesur K 4 Premium Full Control, Kärcher 903794802 Kärcher

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299 €
383 €
Säästad 84,00 €
-22%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tehnilised andmed:
Töösurve max 130 bar
Vee hulk kuni 420 l/h
Maksimaalne siseneva vee temperatuur 40 °C
Survevooliku pikkus 6 m
Tarbitav võimsus 1800 W
Kaal varustuseta 11,4 kg

Komplekti kuulub: Integreeritud veefilter, A 3/4”aiavooliku ühendusadapter, Quick Connect
kiirühendusega seade,vesijahutusega mootor,
Pihustustoru Vario Power, Rotojet düüs,voolikurull

Voolikurulliga survepesur sobib ideaalselt keskmiselt määrdunud pindade aeg-ajaliseks puhastamiseks. Survepesuri jõudlus on 30 m²/h. Survepesuriga Full Control leiate sobiva surve iga pinna puhastamiseks. Survetaset saab reguleerida pihustustorult ja valitud surveastet saab jälgida pesupüstolilt asuvalt LED-ekraanilt — nii saavutate maksimaalse kontrolli puhastusprotsessi üle. Kõrgsurvelt puhastusvahendi režiimile ümber lülitamine toimub ilma pihustustoru vahetamata. Pesupüstol on alati käepärast ja seda saab koos pihustustoruga lühikeste tööpauside ajal mugavalt hoiustada. Tänu reguleeritava pikkusega teleskoopkäepidemele saab seadet liigutada kasutajale mugavas tõmbeasendis ning seda ka kompaktselt hoiustada. Ning lihtsasti kasutatava süsteemiga Plug 'n' Clean saate kasutatavat puhastusvahendit vahetada vaid ühe liigutusega ja kontrollida täitetaset ainsa pilguga. Survepesuril on suurema stabiilsuse tagamiseks ka madal raskuskese, praktiline voolikujuhik ja tugev alus. Alust saab kasutada ka teise kandesangana, muutes seadme tõstmise riiulile või auto pakiruumi äärmiselt lihtsaks.
Komplektis vario power- ja rotojet düüs.

Spetsifikatsioonid

6.0 kg

420

130

1800

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.