Viinamarja väetis Florovit 1kg 903795851

Viinamarja väetis Florovit 1kg 903795851

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
2,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

See väetis on mõeldud viinamarjade varustamiseks just neile mõeldud toitainetega. Väetist võib kasutada juba maa ettevalmistamisel, kuid ka hilisemaks kasvuaegseks väetamiseks. Spetsiaalne formulatsioon laseb väetisel mõjuda kogu vegetatsiooniperioodi jooksul. Vähesel määral toimib väetis ka mulla pH alandajana, mis laseb mikroelementidel paremini taimeni jõuda.

Kasutamine: Istutamiseelselt 1-1.5kg väetist 10m2. Esimesel kasvuaastal tuleb taimi toita 2 korda, kevadel kui võimalikud talvekatted on eemaldatud ja 10 päeva enne arvatavat õite puhkemist. Iga kord 45g taime kohta. Järgnevatel aastatel võib väetusnormi tõsta 60 g taime kohta.
Väetis sobib hästi kasutamaks ka vaarikatel, sõstardel jt. Väetise kasutamine tõstab saagikust ja parandab marjade maitset.

EÜ-väetis
NPK Väetise lahus 15 + 10 + 20,5 sisaldab väävlit (S), boori B, vaske Cu, rauda Fe, mangaani Mn, molübteeni Mo ja tsinki Zn.

Väetise koostis: 15,0% (N) täislämmastik; 9,5% (N) amiidlämmastik; 5,5% nitraatlämmastik (N), 10,0% (P2O5) vees lahustuv fosforpentoksiid; 20,5% (K2O) vees lahustuv kaaliumoksiid; 18,0% väävel trioksiid (SO3), 0,025% (B) vees lahustuv boor; 0,1% (Cu) vees lahustuv vask – kelaaditud EDTA-ga; 0,17% (Fe) vees lahustuv raud – kelaaditud EDTA-ga; 0,1% (Mn) vees lahustuv mangaan – kelaaditud EDTA-ga; 0,005% (Mo) vees lahustuv molübteen; 0,1% (Zn) vees lahustuv tsink – kelaaditud EDTA-ga.

Madal kloriidide sisaldus.

Spetsifikatsioonid

False

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.