Muru väetis samblahävitajaga Florovit 10kg 903795847

Muru väetis samblahävitajaga Florovit 10kg 903795847

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
17,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Florovit väetis rauasisaldusega sammaldunud murule


Sammaldunud muru väetis Florovit vastab kõikide muruliikide, eelkõige dekoratiivsete ja elegantsete murude, toitevajadustele. Selle väetise koostisosad on valitud koostises ja koguses, mis stimuleerib muru arenemist, parandab selle tervist ning garanteerib intensiivse rohelise muru. Kõrge lämmastiku tase parandab muru laienemist, murukamar muutub tihedamaks ja tugevamaks, mis omakorda takistab umbrohu ja sambla kasvamist.

Kasutamine

Kandke 30 g väetist muru 1 m2 kohta kevadest kuni augusti lõpuni 3-nädalaste vahedega. Väetis tuleb kanda murupinnale ühtlaselt, eelistatavalt pärast muru niitmist. Kui vihma ei ole mõne tunni jooksul pärast väetamist oodata, tuleks muru rohke veega kasta. Väetist ei tohiks kasutada tugeva päikesekiirguse ja tugeva tuule korral. Ärge kandke väetist märgadele taimedele.

EÜ-VÄETIS

NPK Väetis 17,5 – 5,2 – 9,0 +26,0 SO3 ja rauaga Fe.

Väetise koostis: 17,5% (N) täislämmastik; 5,5% (N) ammooniumlämmastik; 12,0% (N) nitraatlämmastik; 5,2% (P2O5) fosforpentoksiid, mis lahustub neutraalses ammooniumtsitraadi ja vee lahuses; 3,4% (P2O5) vees lahustuv fosforpentoksiid; 9,0% (K2O) vees lahustuv kaaliumoksiid; 26,0% (SO3) täis-vääveltrioksiid; 4,0% (Fe) täisraud.

Kasutada vaid juhul, kui on kindlaks tehtud vajadus. Mitte ületada soovitatud koguseid.

Hoida lastele kättesaamatus kohas suletud originaalpakendis.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.