Compo väetisepulgad õitsvatele taimedele (100 päeva) 903795710

Compo väetisepulgad õitsvatele taimedele (100 päeva) 903795710 Compo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
3,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Compo väetisepulgad õitsvatele taimedele
Compo väetisepulgad õitsvatele toataimedele sisaldavad toa-, rõdu või terassililledele vajalikke põhi- ja mikrotoitaineid.
Pikaajaline lämmastik vabaneb vastavalt taimede toitevajadusele 3 kuu jooksul. Guaano (linnusõnniku) mahedad toitained hoo -litsevad terve kasvu ja sügavroheliste lehtede eest. Compo guaanoga (linnusõnnikuga) väetisepulkade mõjuõitsvatele toataimedele.
Pikaajaline: üks pulk mõjub 3 kuud. Vajadustekohane varustamine: pole üle- ega alaväetamist. Kõik olulisemad põhi- ja mikrotoitained igas pulgas.

Kasutamine: Tehke kaasasoleva Compo pulgaga taime varrest umbes 5-6 cm kaugusele auk ja pistke väetisepulk sinna sisse. Praktiline Compo pulk lihtsustab tegevust ja vähendab juurtekatkiminekut. Mullapinna kobestamine Compo pulga abilsoodustab juurte kasvamist. Poti diameeter cm ja pulkade arv: 9/10- ½ tk, 11/12-1tk, 13/14-2tk, 15/16-3tk, 18-4tk, 20-6tk, 24-8tk.
NB! Taimede talvepuhkus: novembrist veebruarini vajavad taimed vaid poolt väetisehulgast.

Toitainete sisaldus:
Lämmastik (N) 8% , Fosfor 5,5% (P2O5: 12% sellest vees lahustuv 12%), Kaalium 7,5% (K2O: 9%, sellest vees lahustuv 9%) , magneesiumoksiid (MgO) 2%, sellest vees lahustuv 0,7%. Mikroelemendid: vask (Cu) 0,04%, mangaan (Mn) 0,05%, tsink (Zn) 0,04%, raud(Fe) 0,1%, molübdeen(Mo) 0,01%. Hoida jahedas ja kuivas kohas. Säilitada +5 kuni +40ºC juures. Kaitsta päikese eest. Pakendi murdmiskohad tihedalt sulgeda. Hoida lastele ja koduloomadelekättesaamatus kohas.
Tootja: COMPO GmbH&Co, Saksamaa

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.