Orhidee hooldukomplekt(väetis+puhastus)/ 4toodet 903795618

Orhidee hooldukomplekt(väetis+puhastus)/ 4toodet 903795618

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
11,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Orhidee hoolduskomplekt sisaldab orhideedele mõeldud väetisi: mineraalväetist geeli kujul 250ml, väetisepulki 12tk ning orhideede hooldusvahendeid: salvrätikuid puhastamiseks 2tk ja hooldusvedelikku 200ml. Komplekt aitab taime igakülgselt hooldada, taimel tekib rohkem õienuppe ja lehtedel vähem tolmu.

Mikrogranuleeritud hüdrogeel on biolagunev looduslik toode. Toode on mõeldud niiskuse säilitamiseks mullas. Mikrograanulid imavad suure hulga vett, tekitades niimoodi hüdrogeeli, kust taimed saavad veevaesel ajal ennast veega varustada. Toode tagab vee kättesaadavuse koos selles lahustunud toitainetega. Koostis: 88% – modifitseeritud tärklis, 12% – vesi. Potitaimed: 7 g (1 mõõdulusikas) hüdrogeeli 11 L mulla kohta. Suurendab taime tootlust ja parandab kvaliteeti. Kiirendab seemnete idanemist ja aitab säilitada pikaajaliselt niiskust. Aitab vältida kuuma- ja kuivaperioodidel tekkivat stressi taimedel.

Niiske salvrätik orhideede ja teiste taimede hooldamiseks. Niisutab ja loob orhideele optimaalsed kasvu-, arengu- ja õitsemistingimused. Vähendab tolmu ladestumist lehtedele ega lase tekkida plekkidel. Taime toitvad omadused. Lehed säilitavad hea seisundi
Korrapärane kasutamine tagab paraja niiskustaseme. Kasutamine: puhasta lehtede välispindu kord nädalas aasta läbi. Ära kasuta õitel.

Enim liike orhideesid kasvavad looduslikult troopilistes vihmametsades. Korralikuks kasvuks, arenguks ja rohkeks õitsemiseks vajavad need taimed spetsiaalset mikrokliimat, mida on võimalik neile pakkuda kasutades Agrecoli orhidee hooldusvedelikku.Agrecoli orhidee hooldusvedelik niisutab, luues optimaalsed tingimused kasvuks, arenguks ja õitsemiseks. Vähendab tolmu ladestumist lehtedele ja hoiab ära plekkide tekke lehtedel. Taime toitvate omadustega. Hoiab lehti hea tervise juures.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.