Orhideede kasvuaktivaator Florovit 250ml 903795873

Orhideede kasvuaktivaator Florovit 250ml 903795873

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
3,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Florovit kasvuaktivaator orhideedele on mõeldud taimede elutegevuse parendamiseks, taimede tugevdamiseks ja kasvu ning arengu stimuleerimiseks.

Toote kasutamine parandab taimede lehtede värvust ja õitsemise intensiivsust, seda eriti juhul, kui kasutada kasvuaktivaatorit koos spetsiaalse väetisega.Kasutamine: Pihusta lehtede ülemist poolt 1 kord nädalas, kuni lehepinna täieliku märgumiseni. Pihustamiseks on parim aeg pilvine ilm või õhtune aeg. Pihustist lähtuvad mikroskoopilised tilgakesed tagavad lehtede kattumise õhukese kihiga, garanteerides ühtlase sära. Ettevaatusabinõud: Hoida lastele kättesaamatus kohas suletud originaalpakendis. Nahale sattumise korral peske rohke veega; silma sattumisel peske rohke veega ja pöörduge arsti poole; allaneelamise korral pöörduge arsti poole. Pritsmete korral peske maha rohke veega. Kaitske külmumise ja kuumuse eest. Hoida lastele kättesaamatus kohas. Sisaldab 5-kloro-2-metüül-4-isotiasool-3-ooni ja 2-metüül-2H-isotiasool-3-ooni segu . Võib esile kutsuda allergilise reaktsiooni.

Tootja: GRUPA INCO S.A. Poola
Maaletooja: Horticom OÜ, Loomäe tee 11, Lehmja küla, Harjumaa 75306
Netto: 250ml

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.