Geelväetis rauaväetis( kloroosi vastu) 0,25 L 903795615

Geelväetis rauaväetis( kloroosi vastu) 0,25 L 903795615

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
2,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Geelväetised on väga kontsentreeritud multi-toitainete rikkad mineraalväetised erinevatele liikidele. Kõik makro-ja mikroelemendid on taimedele kergesti omastatavas vormis, mis on hädavajalikud taimede loomulikuks kasvuks ja arenguks. Geelväetis on vees kiiresti ja kergesti lahustuv ja lihtsalt kasutatav.

Mineraalne rauaväetis
VÄETIS KLOROOSI VASTU
KÕRVALDAB RAUAPUUDUSE
PARANDAB TOITAINETE OMASTATAVUST
Kergesti lahustuv kontsentraat 300 liitrile
Kõrge rauasisaldusega ja teiste mikroelementidega eriväetis, mis kõrvaldab rauapuuduse (kloroosi) kõikidel potitaimedel, samuti rõdul ja aias kasvatatavatel kultuuridel. Soovitav kasutada ka palju rauda vajavate kultuuride väetamiseks.
Kloroosi nähtavad tunnused: longus ja kolletuvad lehed.
Kloroosi peidetud tunnused: toiteainete halb omastatavus.

KASUTAMINE:
Täita dosaatoriga kork allpool toodud juhistele vastava tasemeni. Lahustada väljamõõdetud kogus geeli sobiva koguse veega.
Annus: 1 tase = 7 ml – arvestada 2 liitrile veele (toitelahuses kasvatatavate taimede puhul arvestada 4 liitrile veele).
Kloroosi korral väetada 1 – 2 korda nädalas kuni sümptomid kaovad. Profülaktikaks väetada 1 – 2 korda kuus.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.