Filter gaasi- ja aurudele A1 kestvusaja indikaatoriga 700716 70071624079, 3M 890279563

Filter gaasi- ja aurudele A1 kestvusaja indikaatoriga 700716 70071624079, 3M 890279563

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
17,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Need A1 orgaanilise gaasi- ja aurufiltritel on kõik omadused mida leiate standard 3M gaasi- ja aurufiltritel ning lisaks 3M™ kestvusaja indikaator. Visuaalne kestvusaja indikaator (ESLI) aitab kasutajatel määratleda aja, millal vahetada oma filtreid sobivas töökeskkonnas*. ESLI asub filtri sees, aktiivsüsi kõrval.Kui orgaanilised aurud läbivad filtrit, imenduvad need ka ESLI`sse. Läbipaistev filtri sein võimaldab Teil jälgida ilmnevat indikaatorriba. Kui filter puutub kokku teatud saasteainetega, märkate muutusi indikaatoril.
3M™ kestvusaja indikaator annab lisakindlustunde täienduseks praegusele vahetuse ajakavale, ning mõnel juhul, asendada Teie praegust praktikat.
See tehnoloogia võib aidata suurendada vastavust teie ettevõtte hingamiskaitse poliitikale ja tööstuse nõuetele.
See on disainitud nii, et kestvusiga sõltub vastavalt individuaalsele kasutus- ja hingamisrütmile.
Lihtne, visuaalne abivahend aitab kasutajatel kindlaks määrata aja, millal on vaja filtrid vahetada.
Sobilik kasutamiseks koos 3M™ 6000 ja 7000 seeria pool- ja täismaskidega.
  • Tutvu 6051i kasutusjuhenditega või 3M™ valiku ja kasutusaja teabevaraga (Select and Service Life Software. 3M.eu/SLS), et kindlaks teha, kas need filtrid on sobilikud teie töökeskkonda.
  • Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Omniva pakiautomaat
    • Itella SmartPOST
    • Omniva kuller
    • Eesti Posti postkontor
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.