Hoolduse (MRO) tööriistade kmpl 67 osa metallist tööriistakastis Irimo 903793575

Hoolduse (MRO) tööriistade kmpl 67 osa metallist tööriistakastis Irimo 903793575

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
369 €
LAO LÕPP



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Hoolduse (MRO) tööriistade kmpl 67 osa metallist tööriistakastis Irimo


Hoolduse (MRO) tööriistade kmpl 67 osa metallist tööriistakastis Irimo
Metallist tööriistakast 530x200x200mm
Kuuskant padrunvõtmed 10-32mm 1/2" sabaga 18 tk
Narre 262mm 1/2"
Pikendused 125mm ja 250mm 1/2"
Kardaan 24mm 1/2"
Liigendkäepide 325mm 1/2"
Lehtsilmusvõtmed 8-19mm 12 tk
Kruvikeerajad Phillips PH1 ; PH2 : PH3
Lühike kruvikeeraja Phillips PH2 25mm
Lühike kruvikeeraja lapik 5,5x25mm
Lapikud kitsad kruvikeerajad 0,8x4,0x100mm ; 1,0x5,5x125mm
Lapikud kruvikeerajad 1,0x5,5x125mm ; 2,0x6,5x125mm
Haardetangid kaarjate mokkadega 235mm
Liugühendusega tangid 250mm
Külglõiketangid 160mm
Näpitstangid 200mm
Koonusmokktangid 200mm
Kuuskantvõtmete komplekt 1,5-10mm
Mõõdulint 5m
Universaalne vaibanuga trapetsteradega
Nailon otstega haamer diam. 28mm 260g
Tisleri haamer klaasfiiber varrega 620g
Ristmeisel 150mm
Tükeldusmeisel 150mm
Kärnid diam. 3mm ja 5mm
Spindlitorn diam. 5mm

Spetsifikatsioonid

LAO LÕPP

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.