Termolokaator Bosch PTD 1 903811409

Termolokaator Bosch PTD 1 903811409 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
129 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Termodetektor Bosch PTD 1 leiab üles külmasillad ja hallitusest ohustatud kohad. Piisab vaid nupulevajutamisest ja juba saate analüüsida halvasti isoleeritud aknaid või välisseinte isoleerimata kohti. Olenevalt režiimist mõõdab PTD 1 ruumitemperatuuri, seinte ja objektide pinnatemperatuuri ning õhuniiskust ja tõlgendab andmeid. Seda teevad kolm sensorit ja Boschi enda tarkvara. Kolmevärviline valgusfoori põhimõttel töötav LED-tuli annab tegutsemiseks arusaadavaid juhiseid. Energiasääst ja tervislikum elu!

Toote põhiomadused

Pinna- ja ruumitemperatuuri ning õhuniiskuse lihtne mõõtmine
Soojasildade ja hallitada võivate kohtade kiire tuvastamine
Lihtne kasutada tänu mõõtetulemuste automaatsele analüüsile ja tõlgendamisele

Toote muud eelised

Kergesti mõistetavad klahvid ja ekraanisümbolid
Laserirõngas märgistab mõõtepiirkonda
Selge toimimissoovitus valgusfoori põhimõttel 3-värvilise LED-iga
Valgustatud ekraan

Tehnilised andmed

Patarei 2 x 1,5-V-LR6 (AA)
Kaal 0,28 kg
Tööpiirkond (ligikaudne) 1 m
Optika 10:01

Spetsifikatsioonid

0.3 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.