Komisjonimüük Muurikka elektriline suitsuahi PRO 1100 W 622201616

Komisjonimüük Muurikka elektriline suitsuahi PRO 1100 W 622201616

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €
199 €
Säästad 80,00 €
-40%
Hobby Hall Kuupakkumine Lõpumüük



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Transpordist vigastatud.Väikene mõlk.
Ehtne ja ORIGINAALNE Muurikka elektriline suitsuahi on nüüd saadaval mitmekülgsema PRO-versioonina. Seadet saab kasutada aastaringselt nii tavalise ahjuna kui ka suitsuahjuna, lisades ahju suitsutuspuru. Ahjus saab valmistada kala, liha, köögivilju, mereande ja palju muud. Korpuse külge kinnitatud termomeetri abil on temperatuuri reguleerimine ja jälgimine äärmiselt lihtne.
Ahju tagaosas asub ventilatsiooniklapp, mille kaudu üleliigne niiskus välja pääseb. Rasvapanni küljes olev sang lihtsustab toitude väljatõstmist ahjust. Küpsetusrest, rasvapann ja suitsutuspuru alus on masinpestavad, tänu millele on nende puhastamine ülimalt lihtne.
Võimsusregulaatoriga on lihtne reguleerida ahju sisetemperatuuri. Reguleerimisvahemik 0-3. 0-asend=ahi on välja lülitatud, 1-asend=temperatuur vähem kui 100 kraadi, 2-asend=temperatuur 150-185 kraadi, 3-asend=temperatuur 190-230 kraadi. 3 astmelise regulaatoriga on võimalik reguleerida temperatuuri vahemikus 75-230 °C ja
valida just oma roale sobilik küpsetus/suitsutus temperatuur. Tagaküljev asuv automaatne õhuklapp aitab väljutada toiduvalmistamisel tekkivat kondentsi.

- Komplekti kuulub suitsutamisjuhend, väike kott suitsutuspuruga, retseptiraamat ja kaitsekate.
- 1 küpsetusrest, plaat suitsutuspurule, rasvapann
- Juhtme pikkus: 2 m
- Võimsus: 1100 W
- Materjal: roostevaba teras
- Suurus: läbimõõt 25 cm / pikkus 50 cm
- Kaal 6,7 kg
- Soomes disainitud, valmistatud ja kontrollitud

Spetsifikatsioonid

7.65 kg

48.0 cm

62.0 cm

Hobby Hall, Kuupakkumine, Lõpumüük

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.