Triikraud Bomann DB6003CB 903932033

Triikraud Bomann DB6003CB 903932033 Bomann

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
4,95 €
29,95 €
Säästad 25,00 €
-83%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

NB! Ostupreemia toode! Ostupreemiat saab lisada tellimusele kui ostusumma on 80 € või rohkem.

Hästi libisev roostevabast terasest triikimisplaat
7 erinevat funktsiooni: pihustamine - aururõhu funktsioon - vertikaalne aur - kuiv funktsioon (auru võib välja lülitada) - isepuhastumise funktsioon (lülitatav) - tilgalukk - katlakivivastane süsteem
Jätkuv temperatuuri kontroll 
Ühtse soojuse jaotumine 23 aurudüüsi abil
3-astmeline aurukontroll (0-1-2)
Läbipaistev veemahuti (ca 150 ml)
Kaabel on 360° pööratava liigendiga
Indikaatortuli
Tarvikud: Mõõtetopsik

Põhja materjal: Roostevaba teras
Võimsus, W: 1800
Veepaagi maht, ml: 150
Vertikaalaur
Lisaaur
Isepuhastusfunktsioon
Tilkumiskaitse
Katlakivivastane süsteem
Reguleeritav auru kogus
Läbipaistev veepaak
360° pöördühendusega juhe
Kuivalt triikimise võimalus
Kaasas täitmisnõu
Katlakivifilter
Värv: Must/sinine

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Roostevaba teras

Jah

Jah

150 ml

1800 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.