Tahvelarvuti Apple iPad LTE 128GB 6th gen, hõbe, MR732HC/A 890351584

Tahvelarvuti Apple iPad LTE 128GB 6th gen, hõbe, MR732HC/A 890351584

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
589 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

iPad Wi-Fi + Cellular 128GB - Silver 6th gen

Spetsifikatsioonid

0.478 kg

24.0 cm

0.75 cm

16.95 cm

Jah

Jah

2 GB

Retina display 9.7-inch (diagonal) LED-backlit Multi-Touch display with IPS technology 2048-by-1536-pixel resolution at 264 ppi Fingerprint-resistant oleophobic coating Supports Apple Pencil

iOS 11

1080p HD video recording Slo‑mo (120 fps) Time-lapse video with stabilization Video image stabilization Body and face detection 3x video zoom Video geotagging

10

A10 Fusion chip with 64-bit architecture Embedded M10 coprocessor

9.7

Quad-Core

Wi-Fi 128GB

PowerVR Series7XT Plus

8

12

Jah

A10 Fusion chip with 64-bit architecture Embedded M10 coprocessor

4G

9.7 ”

8-megapixel camera Live Photos Autofocus Panorama (up to 43 megapixels) HDR for photos Exposure control Burst mode Tap to focus Timer mode ƒ/2.4 aperture Five-element lens Hybrid IR filter Backside illumination Auto image stabilization Body and face detection Photo geotagging FaceTime HD Camera 1.2-megapixel photos Live Photos ƒ/2.2 aperture Retina Flash 720p HD video recording Backside illumination HDR for photos and videos Body and face detection Burst mode Exposure control Timer mode

mahutundlik

1

128 GB

läikiv

Jah

Jah

4G

Bluetooth 4.2

GLONASS, GPS

Touch ID Three-axis gyro Accelerometer Barometer Ambient light sensor

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.