iPad Pro 11" Wi-Fi+Cellular 512GB Silver 890583030

iPad Pro 11" Wi-Fi+Cellular 512GB Silver 890583030

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1489 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Apple iPad Pro. Ekraani diagonaal: 27,9 cm (11"), Ekraani resolutsioon: 2388 x 1668 pikslit, Ekraani tehnoloogia: IPS. Sisemine mälumaht: 512 GB. Protsessori perekond: Apple, Protsessori mudel: A12X. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 12 MP, Esikaamera resolutsioon (numbriline): 7 MP. Wi-Fi standard: Wi-Fi 5 (802.11ac), 3G, 4G. Assisted GPS (A-GPS). Kaal: 468 g. Installitud operatsioonisüsteem: iOS 12. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

512 GB

Välk

Ei

Ei ole toetatud

Jah

Jah

Ei

Apple Magnetic Connector,Apple Smart Connector

1

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0 - 35 °C

-20 - 45 °C

5 - 95 protsenti

0 - 3000 m

Jah

M12

8

Apple

A12X

Täissuuruses tahvelarvuti

Tahvel

Hõbe

Apple

7

Jah

12 MP

7 MP

1,8

Jah

Jah

720p,1080p,2160p

1280x720@240fps,1280x720@30fps,1920x1080@120fps,1920x1080@30fps,1920x1080@60fps,3840x2160@30fps,3840x2160@60fps

Jah

Jah

2,2

Jah

240 fps

5 x

LED

Jah

Jah

Jah

IPS

600 cd/m²

Jah

Mitmikpuude

Jah

Jah

264 punkti tolli kohta

Jah

11

2388 x 1668

Jah

NanoSIM + eSIM

EDGE,GSM

DC-HSDPA,HSPA,HSPA+,UMTS

LTE

Jah

850,900,1800,1900 MHz

Jah

Jah

850,900,1700,1900,2100 MHz

Wi-Fi 5 (802.11ac)

5.0

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

0.468kg

24.76cm

0.591cm

17.85cm

Jah

USB tüüp-C

GIF,JPG,TIFF

DOC, DOCX, HTM, HTML, ICS, Võti, PDF, PPT, PPTX, RTF, TXT, VCF, XLS, XLSX

AAC,AAX,AAX+,AC3,AIFF,EAC3,HE-AAC,M4A,MP3,MP3 VBR,WAV

AVI,M4V,MOV,MP4

H.264,M-JPEG,MPEG4

Lukk

Jah

Jah

Apple Siri

iOS 12

iOS

29,37 Wh

Liitiumpolümeer (LiPo)

10 h

9 h

Jah

4

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.