iPad Pro 12.9" Wi-Fi+Cellular 1TB Silver 890614784

iPad Pro 12.9" Wi-Fi+Cellular 1TB Silver 890614784

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
2019 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Apple iPad Pro. Ekraani diagonaal: 32,8 cm (12.9"), Ekraani resolutsioon: 2732 x 2048 pikslit, Ekraani tehnoloogia: IPS. Sisemine mälumaht: 1024 GB. Protsessori perekond: Apple, Protsessori mudel: A12X. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 12 MP, Esikaamera resolutsioon (numbriline): 7 MP. Wi-Fi standard: Wi-Fi 5 (802.11ac), 3G, 4G. Assisted GPS (A-GPS). Kaal: 633 g. Installitud operatsioonisüsteem: iOS 12. Toote värv: Silver

Spetsifikatsioonid

1024 GB

Ei

Ei ole toetatud

Välk

1

Ei

Ei

Apple Magnetic Connector,Apple Smart Connector

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0 - 35 °C

-20 - 45 °C

5 - 95 protsenti

0 - 3000 m

8

Jah

M12

Apple

A12X

Täissuuruses tahvelarvuti

Tahvel

Silver

Apple

7

12 MP

1,8

Jah

Jah

Jah

720p,1080p,2160p

1280x720@240fps,1280x720@30fps,1920x1080@120fps,1920x1080@30fps,1920x1080@60fps,3840x2160@30fps,3840x2160@60fps

240 fps

Jah

7 MP

2,2

Jah

Jah

5 x

LED

Jah

Jah

Jah

Jah

Mitmikpuude

IPS

600 cd/m²

264 punkti tolli kohta

Jah

Jah

Jah

12.9

2732 x 2048

Jah

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

5.0

Jah

EDGE,GSM

DC-HSDPA,HSPA,HSPA+,UMTS

LTE

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1700,1900,2100 MHz

NanoSIM + eSIM

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

AAC,AAX,AAX+,AC3,AIFF,EAC3,HE-AAC,M4A,MP3,MP3 VBR,WAV

GIF,JPG,TIFF

H.264,M-JPEG,MPEG4

AVI,M4V,MOV,MP4

DOC, DOCX, HTM, HTML, ICS, Võti, PDF, PPT, PPTX, RTF, TXT, VCF, XLS, XLSX

Lukk

0.633kg

28.061cm

0.591cm

21.491cm

USB tüüp-C

Jah

Apple Siri

Jah

Jah

iOS 12

iOS

Liitiumpolümeer (LiPo)

10 h

36,71 Wh

9 h

Jah

Jah

4

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.