Nutitelefon Apple iPhone 8 Plus (64 GB), MQ8N2ET/A 890194153

Nutitelefon Apple iPhone 8 Plus (64 GB), MQ8N2ET/A 890194153

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
649 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Apple iPhone iPhone 8 Plus. Ekraani diagonaal: 14 cm (5.5"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: IPS. Protsessori perekond: Apple, Protsessori mudel: A11. Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 12 MP, Tagumise kaamera tüüp: Kahepoolne kaamera. SIM-kaardi võimekus: Üksik-SIM. Installitud operatsioonisüsteem: iOS 11. Toote värv: Kuld. Kaal: 202 g

Spetsifikatsioonid

0 - 35 °C

-20 - 45 °C

5 - 95 protsenti

0 - 3000 m

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.202kg

15.84cm

0.75cm

7.81cm

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64

Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.9 Mavericks

iOS 11

Liitiumioon (Li-Ion)

Jah

21 h

13 h

60 h

14 h

Kahepoolne kaamera

12 MP

Üks kaamera

12 MP

1,8

2,8

Jah

Jah

720p,1080p,2160p

240 fps

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

7 MP

Jah

10 x

Jah

LED

Jah

Jah

2 x

Jah

Lame

1300:1

Jah

Mitmikpuude

625 cd/m²

401 punkti tolli kohta

Ei

5.5

1920 x 1080

IPS

Mahtuvustajur

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Märkmed

Jah

Jah

Taustapilt

64 GB

Ei ole toetatud

Üksik-SIM

NanoSIM

A2DP

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1700,1900,2100 MHz

Jah

Jah

Jah

Jah

EDGE,GSM

DC-HSDPA,HSPA+,UMTS

LTE

5.0

Jah

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

AAC,AAX,AAX+,AIFF,HE-AAC,M4A,MP3,WAV

AVI,M4V,MOV,MP4

GIF,JPG,TIF

DOC, DOCX, HTM, HTML, ICS, Võti, PDF, PPT, PPTX, RTF, TXT, VCF, XLS, XLSX

Lukk

H.264,M-JPEG,MPEG4

Stereo

Lightning

FaceTime, Safari, iTunes Store, App Store, iBooks, Game Center, iCloud Drive

Jah

Jah

6

Jah

Jah

M11

Apple

A11

Tolmukindel, Veekindel

IP67

Jah

Tulp

Kuld

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.