9" Apple CarPlay ning Android Auto toega multimeedia autostereo Alpine i902D-G6 890802391

9" Apple CarPlay ning Android Auto toega multimeedia autostereo Alpine i902D-G6 890802391 Alpine

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
999 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Alpine tutvustab II-generatsiooni Alpine Style süsteemi Golf 6-le : Täiuslik süsteemi sobivus sinu Golfile, lisaks kaasaegsed meediavõimalused.
Vaid Alpine pakub suurimat vüimalikku ekraani (9-tolli), ning lisaks palju meediavõimalusi läbi Apple CarPlay ning Android Auto. Tipptasemel helikvaliteet koos paljude heliseadistusvõimalustega.

Täiuslik integratsioon parimate komponetidega.

Sobib: Volkswagen Golf VI (5K) (Limousine) 2008 – 2012
Volkswagen Golf VI (5K) (Variant) 2009 – 2013
Volkswagen Golf VI (5K) (Cabriolet) 2011 – 2016


Ekraan: Puutetundlik 9" LCD
AM/FM tüüner 24 jaama mäluga
DAB+ tüüner integreeritud
Bluetooth handsfree (HFP)
Muusika streamimine üle Bluetoothi (A2DP, AVRCP)
OEM displei tugi
Apple CarPlay
Android Auto
USB (Tagapaneelil) FLAC/MP3/WMA/AAC/AVI/MP4/MKV taasesitusega
GPS ning Glonass tugi (antenn komplektis)
Väljundvõimsus: 4x50W
3x 2V RCA väljundit (Vajalik lisatarvik - KTX-PRE1)
Dual HD 9-riba parameetriline EQ
Bass Engine SQ
Bass Engine™ Pro
Subwoofri juhtimine
6-kanaliga digitaalne ajakorrektsioon
Digitaalne krossoveri seadistus
MediaXpander HD
Alpine TuneIt nutiseadme rakenduse valmidus
HDMI sisend ja väljund
A/V AUX sisend
Tagurduskaamera väljund
Kaugjuhtimispult komplektis
Roolinuppude tugi (töötab kohe)
Välise DVD mängija valmidus (DVE-5300)

Spetsifikatsioonid

10.0 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.