9" Apple CarPlay ning Android Auto toega multimeedia autostereo Alpine i902D-OC3 890802389

9" Apple CarPlay ning Android Auto toega multimeedia autostereo Alpine i902D-OC3 890802389 Alpine

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1089 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Alpine tutvustab II-generatsiooni Alpine Style süsteemi Skoda Octavia 3-le (Mudeli Kood 5E, 2012 ning uuemad):Täiuslik süsteemi sobivus sinu Octaviale lisaks kaasaegsed meediavõimalused. VVaid Alpine pakub suurimat võimalikku ekraani (9-tolli) ning lisaks veel palju meediavõimalusi läbi Apple CarPlay ning Android Auto. Tipptasemel helikvaliteet koos paljude heliseadistusvõimalustega.

Täiuslik integratsioon parimate komponetidega.

Sobib: Skoda Octavia 3 (5E) * 2013 - 2016
Skoda Octavia 3 (5E) * ** 2017 →
  • Lisatarvik APF-H100DY vajalik Canton helisüsteemiga autodele
  • **Ei ühildu Columbus helisüsteemiga

  • Ekraan: Puutetundlik 9" LCD
    AM/FM tüüner 24 jaama mäluga
    DAB+ tüüner integreeritud
    iGo Primo navigatsioon TomTom kaartidega
    Bluetooth handsfree (HFP)
    Muusika streamimine üle Bluetoothi (A2DP, AVRCP)
    50/50 ekraani võimalus
    OEM displei tugi
    Apple CarPlay
    Android Auto
    USB (Tagapaneelil) FLAC/MP3/WMA/AAC/AVI/MP4/MKV taasesitusega
    GPS ning Glonass tugi (antenn komplektis)
    Väljundvõimsus: 4x50W
    3x 4V RCA väljundit (Vajalik lisatarvik - KTX-PRE1)
    Dual HD 9-riba parameetriline EQ
    Bass Engine SQ
    Bass Engine™ Pro
    Subwoofri juhtimine
    6-kanaliga digitaalne ajakorrektsioon
    Digitaalne krossoveri seadistus
    MediaXpander HD
    Alpine TuneIt nutiseadme rakenduse valmidus
    HDMI sisend ja väljund
    A/V AUX sisend
    Tagurduskaamera väljund
    Kaugjuhtimispult komplektis
    Roolinuppude tugi (töötab kohe)
    Välise DVD mängija valmidus (DVE-5300)

    Spetsifikatsioonid

    10.0 kg

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.