Pioneer autoraadio, DEH-S5000BT 903801328

Pioneer autoraadio, DEH-S5000BT 903801328

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
159 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

CD/AUX/USB/BLUETOOTH autoraadio, võimsus: MOSFET 4 x 50W, 3 x RCA tagaküljel, RGB multicolour nuppude valgustus

D4Q AM/FM/RDS raadio 24 jaama mäluga
MOSFET 4x50W
USB & AUX esipaneelil
Taasesitatavad formaadid USB pealt: MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC
Advanced Remote Control App (Pioneer ARC) - appiga saab nutitelefonist teha juhtpuldi
BLUETOOTH audio ülekanne ja käedvabad helistamine
Taasesitatavad formaadid CD/-R/-RW pealt: MP3, WMA, WAV
Karaoke ( eraldi juurde ostetava AUX sisendisse käiva mikrofoniga saate oma häält miksida )
3 x RCA (Esi-, Tagu- ja Bassikõlar)
Advanced Sound Retriever (ASR)
Sound Level Adjuster (SLA)
HPF / LPF
Subwoofri juhtimine
Roolipuldi valmidus
13-ribaline Ekvalaiser
Android tugi (Muusika taasesitus läbi usb kaabli, laadimine, voice control)
Apple tugi (App mode, Muusika taasesitus läbi usb kaabli, laadimine)

Spetsifikatsioonid

200 W

Jah

A2DP,AVRCP,HFP,SSP

Jah

CD,CD-R,CD-RW

Käed-vabad süsteem

Jah

Inglise keel, Hispaania, Prantsuse keel

Pöörlev

Jah

3

Jah

1

AAC,FLAC,MP3,WAV,WMA

Jah

Jah

2 joont

Jah

LCD

Must

Jah

Jah

Jah

24

Jah

AM,FM

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.