Pioneer autoraadio, MVH-S100UBG, roheline 903801311

Pioneer autoraadio, MVH-S100UBG, roheline 903801311

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
65,00 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

USB/AUX autoraadio, võimsus: MOSFET 4 x 50W, 1 x RCA tagaküljel
roheline nuppude valgustus
Toetab formaate: MP3, WMA, WAV, FLAC
USB ja AUX sisendid esiküljel
1 x RCA tagaküljel
RDS FM/AM (24 jaama mäluga)
Hi-Low filtrid
Subwoofri juhtimine
Valgustuse 10-astmeline reguleerimine
5-ribaline graafiline ekvalaiser
Valge tausta valgustus, nuppude valgustus roheline
Android tugi (Laadimine, muusika taasesitus, App režiim)
HPF/LPF/SLA Rooliltjuhtimise valmidus
Esipaneel eemaldatav

Spetsifikatsioonid

50 W

200 W

Jah

1

Jah

Ei

Ei

Jah

1 DIN

Ei

Jah

Roheline

8 - 320 Kbit/s

PTY

Jah

FAT 12/16/32

Jah

Jah

Jah

Android

4 Ω

Pöörlev

FLAC,MP3,WAV,WMA

Jah

Jah

Ei

1 joont

Ei

Mustvalge

LCD

178 x 97 x 50 mm

0.5kg

Must

Jah

Ei

Ei

24

Jah

Jah

153 - 281 kHz

AM,FM,MW

87,5 - 108 MHz

MOSFET

Ei

5

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.