Subwooferi komplekt helivõimendiga Mac Audio #2 890274665

Subwooferi komplekt helivõimendiga Mac Audio #2 890274665 Mac Audio

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
129 €
159 €
Säästad 30,00 €
-19%
Allahindlus kehtib 18.11.2019 - 30.11.2019
Black Friday



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mac Audio Edition BS30 Subwoofer
Võimsus: 800W Max / 250W RMS
Element: 12” / 30cm
Sagedusvahemik: 25-250 Hz
Mõõdud: 43 x 39.5x 240/335 (LxKxS)
Kaal: 10 Kg
Mac Audio Edition S Two võimendi
Klass-AB 2-kanaliga võimendi
Max. Väljundvõimsus:2x 150W @ 4 Ohm 2x 250W @ 2 Ohm 1x 500W @4 Ohm sillatult
RMS väljundvõimsus:2x 55W @ 4 Ohm 2x 75W RMS @ 2 Ohm 1x 150W @4 Ohm sillatult
S/N suhe: > 100 dBTHD: < 0,08 % (1 Hz)
Sagedusvahemik: 5 Hz – 50 kHz (-3 dB)
LPF: 40 – 300 Hz (12 dB per octave)
HPF: 40 – 300 Hz (12 dB per octave)
Bass Boost: 0...12 dB at45 Hz
RCA sisend
RCA väljund
Mõõtmed: 218x53x236
Renegade REN10-ECO Kaabli komplekt ühendamiseks vajalike juhtmete ja tarvikutega

Spetsifikatsioonid

15.0 kg

Black Friday

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.