Adayo multimeedia keskus - RNS 510 tüüp 890263871

Adayo multimeedia keskus - RNS 510 tüüp 890263871

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
709 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Omadused: VW / Škoda / Seat Adayo multimeedia keskus - RNS 510 tüüp Adayo_VWAntud multimeediakeskust saab paigaldada kõikidele VW grupi sõidukitele millel kas on või saab tellida RNS510 tüüpi originaalraadio. Seadme kuju on idente, süütevoolu ja roolinuppude ühendamine käib üle auto CAN võrgu. Sobib VW mudelitele: Passat B6, Passat CC, Golf V/VI, Golf Plus (al.2003), Transporter T5, Tiguan, Touran, Jetta (al.2005), Caddy (al.2004), EOS (al.2006), Polo (al.2009), Scirocco SEAT al 2010 mudelitele: Alhambra, Altea/Altea XL/Freetrack, Leon, Toledo. Saab paigaldada ka Altea ja Leon mudelitele enne 2010 aastat aga siis vajalik lisaraam. Škoda mudelitele: Superb (al.2010), Roomster, Fabia (al.2008), Rapid. Koos originaal lisaraamiga saab paigaldada ka: Yeti (al.2009), Octavia (al.2006), Octavia Scout (al.2006). 7″ HD puuteekraan (800x480px) GPS Navigatsioon terve Euroopa kaartidega Kõrgtundlik FM vastuvõtja (Euroopa RDS, AF) CD DVD plaadilugeja (loeb ka MP3 / Divx formaate) Meedia mängimine SD kaardilt (kaardipesa ees) Meedia mängimine USB mälupulgalt (1 sisend ees, teine taga) 7-ribaline ekvalaiser, sisseehitatud võimendi 4 x 40W 4.1 liiniväljund (esi+tagakõlarid+bassikõlari väljund) 2 videoväljundit (nt peatoemonitoridele) 2 AV sisendit (1 sisend taga, teine esipaneelil) Parkimiskaamera sisend iPod juhtimine puuteekraanilt / roolinuppudest Bluetooth Handsfree telefonikõnede tegemiseks Sünkroniseerib telefonis olevad kontaktid Bluetooth A2DP muusika kuulamiseks juhtmevabalt (telefonist) 2nd Zone ehk II tsooni võimalus (peatoemonitorides eraldiseisev pilt) Muudetav taustapilt, täielikult muudetav nuppude valgustus (RGB 256 värvi) Roolilt juhtimine – töötavad originaal juhtimise nupud roolilt (CANBUS)

Spetsifikatsioonid

5.0 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.