12′′ (30 cm) R-Seeria Auto bassikõlar/subwoofer (2Ω + 2Ω) Alpine R-W12D2 890871306

12′′ (30 cm) R-Seeria Auto bassikõlar/subwoofer (2Ω + 2Ω) Alpine R-W12D2 890871306 Alpine

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
169 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Evolutsioon juba tõestatud esitusesUued R-Seeria subwooferid viivad oma platvormi järgmisele tasemele. Kuigi R-Seeria platvorm on Alpine tootevalikus olnud juba aastaid, saavutab see nüüd - aastal 2017 - uue taseme. Type-R on senini tuntud just oma võimsuse taluvuse, puhta heli ja sügava bassi ning keskmise hinna poolest. Põhinedes just nendele Type-R omadustele, lisasime juurde esituse ning materjali täiustused ning ka kerged disainimuudatused, kõik see kokku loobki uue R-Seeria.Veelgi tugevam membraani koostis Uutel R-Seeria kõlaritel on tugeva Kevlar-kattega membraan. Selline membraan koos "Santoprene" membaaniümbrisega võimaldab kõlaril hämmastava 19mm liikumise. Uus meetod tsentreerimisrõnga, membraani ning mähise kinnitamiseks tagab suure jäikuse ning äärmusliku täpsuse.Veelgi jäigem tolmukuppelTalk on tuntud mineraal mida enamasti kasutatakse beebipuudrites ning värvides, on näidanud erakordseid niiskuskaitse omadusi olles samas vähem tihedam kui traditsionaalne senikasutusel olnud Mica täidis. Lisades teatud koguse talki mica polüpropüleenile tolmukupli materjalikoostises, suutsime me tõsta vibratsioonitaluvust ning samas vähendada tihedust. Tulemuseks on kergem tolmukuppel mis reageerib kiiremini nin suudab suurema täpsusega taasesitada madalaid sagedusi.Tehnilised andmed:Max. sisendvõimsus: 2250 WRMS sisendvõimsus: 750 WTakistus: 4Ω+4ΩSagedusala: 24Hz - 200HzWoofri diameeter: 25 cmPaigaldusava diameeter: 275mmPaigaldussügavus: 162mm

Spetsifikatsioonid

20.0 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.