DJI Mavic Air, flame red 890320156

DJI Mavic Air, flame red 890320156

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
849 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DJI Mavic Air. Rootorite arv: 4 rootorid. Megapiksel: 12 MP, Maksimaalne video resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit. Maksimaalne kiirus kallakul: 19 m/s, Maksimaalne kaal (mahutavus): 0,43 kg, Maksimaalne kasutuskaugus: 4000 m. Liikumiskontrolli funktsioonid: Tagurpidi, Allapoole, Edaspidine liikumine, Pööra vasakule, Pööra paremale, Ülespoole. Akutehnoloogia: Liitiumpolümeer (LiPo), Aku mahutavus: 2375 mAh. Sisemälu: 8 GB, Ühilduvad mälukaardid: MicroSD (TransFlash). GPS-i ühilduvus, WiFi. AC-adapteri toide: 50 W. Toote värv: Punane

Spetsifikatsioonid

0,43 kg

4 rootorid

19 m/s

4000 m

0,1 m

3

0,1 m

250 °/s

35 °

4 m/s

3 m/s

2.4 - 2.4835, 5.725 - 5.85 GHz

10,56 m/s

21 min

Jah

20 min

Jah

Jah

50 W

100 - 240 V

50/60 Hz

13.2 V

3,79 A

0.14kg

6.4cm

16.8cm

18.4cm

2400 - 2483.5, 5725 - 5850 MHz

1

Tagurpidi, Allapoole, Edaspidine liikumine, Pööra vasakule, Pööra paremale, Ülespoole

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

MicroSD (TransFlash)

128 GB

8 GB

Liitiumpolümeer (LiPo)

11,55 V

27,43 Wh

21 min

2970 mAh

2375 mAh

Punane

4056 x 3040 pikslit

720p,1080p,2160p

12 MP

3840 x 2160 pikslit

3840 x 2160,2720 x 1530,1920 x 1080,1280 x 720 pikslit

120 fps

85 °

100 Mbit/s

AVC,H.264,MOV,MP4,MPEG4

8 - 1/8000 s

Jah

RAW

Jah

720p

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.