Droon DJI Mavic Mini 890858172

Droon DJI Mavic Mini 890858172 DJI

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
399 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mavic Mini
The compact yet powerful Mavic Mini is the perfect creative companion, capturing your moments in a way that effortlessly elevates the ordinary. Together with the easy-to-use DJI Fly app, you’ll enjoy a simplified flying experience and a perspective unlike any other.

Spetsifikatsioonid

4 rootorid

13 m/s

2

3000 m

0,1 m

0,1 m

150 °/s

30 °

4 m/s

3 m/s

8 m/s

30 min

3

Jah

Jah

Jah

18 W

100 - 240 V

50 - 60 Hz

12 V

1,5 A

1200 mA

Jah

16cm

2

Jah

Lightning, Mikro-USB, RC, USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

Lennuks valmis (RTF)

Jah

Must, Valge

0.1kg

0.249kg

21.3cm

5.7cm

14cm

8.2cm

Tagurpidi, Allapoole, Edaspidine liikumine, Pööra vasakule, Pööra paremale, Ülespoole

0 - 40 °C

Jah

MicroSD (TransFlash)

256 GB

Jah

Liitiumioon (Li-Ion)

7,2 V

17,28 Wh

2600 mAh

2400 mAh

Jah

12 MP

2720 x 1530 pikslit

1920 x 1080,2720 x 1530 pikslit

1080p

CMOS

25,4 / 2,3 mm

60 fps

83 °

40 Mbit/s

AVC,H.264,MP4,MPEG4

4-1/8000 s

4000 x 3000 pikslit

JPEG

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.