DJI Mavic Pro 999965470

DJI Mavic Pro 999965470

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
999 €
1499€
Säästad 500€
-33%
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DJI Mavic Pro. Rootorite arv: 4 rootorid. Megapiksel: 12,35 MP, Maksimaalne video resolutsioon: 4096 x 2160 pikslit. Maksimaalne kiirus kallakul: 18 m/s, Maksimaalne kasutuskaugus: 7000 m. Liikumiskontrolli funktsioonid: Tagurpidi, Allapoole, Edaspidine liikumine, Pööra vasakule, Pööra paremale, Ülespoole. Akutehnoloogia: Liitiumpolümeer (LiPo), Aku mahutavus: 3830 mAh. Ühilduvad mälukaardid: MicroSD (TransFlash). GPS-i ühilduvus, GLONASS-süsteem, WiFi. AC-adapteri toide: 50 W. Toote värv: Hall, Hõbe

Spetsifikatsioonid

4 rootorid

18 m/s

7000 m

5 m/s

3 m/s

27 min

24 min

2.4 - 2.483 GHz

3

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.743kg

8.3cm

19.8cm

8.3cm

50 W

100 - 240 V

50/60 Hz

13.05 V

3,83 A

950 mA

0 - 40 °C

Liitiumpolümeer (LiPo)

1

43,6 Wh

2970 mAh

1

11,4 V

3830 mAh

Jah

FCC, CE

Hall, Hõbe

Vahelduvvool, Micro-USB, USB tüüp-C

MicroSD

16 GB

Jah

Jah

4

Jah

Jah

Jah

Harjadeta

Tagurpidi, Allapoole, Edaspidine liikumine, Pööra vasakule, Pööra paremale, Ülespoole

Follow me režiim

Jah

Jah

Jah

Jah

16cm

2400 - 2483 MHz

MicroSD (TransFlash)

64 GB

Jah

12,35 MP

120 fps

2160p

Jah

Jah

720p,1080p

78,8 °

60 Mbit/s

8 -1/8000 s

4096 x 2160 pikslit

4096 x 2160 pikslit

H.264

Jah

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.