Droon Yuneec Typhoon H + lisaaku + Wizard + kohver 903800682

Droon Yuneec Typhoon H + lisaaku + Wizard + kohver 903800682 Yuneec

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1399 €
1699 €
Säästad 300 €
-18%
Kaasa kingitus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Uus Yuneec’i lipulaev Typhoon H on kohal! Põhilisteks märksõnadeks on uusim 4K kaamera, mis liigub 360 kraadi ümber oma telje, ülesse tõstetavad jalad, kuus rootoorit ning kahe puldiga juhtimise võimalus. Pult on professionaalne ning omab HDMI väljundit otsepildi edastamiseks. Typhoon H droone on saadaval erinevates varustusastmetes.

- 1.5 km lennukaugus
- 22 minutiline lennuaeg
- Kokkupõrke ennetus süsteem
- Naaseb koju, kui levi kaob
- Professionaalne juhtpult koos puutetundliku 7″ android ekraaniga
- Puldil HDMI väljund (720p)
- Kokkuvolditav konstruktsioon
- 6 rootorit
- Ülesse käivad jalad
- Komplektis lisaaku ja kohver

Spetsifikatsioonid

48,6 km/h

5 rootorid

Stabilisaatorivardata rootoripea

1600 m

6

22 min

16

Elektrimootor

Must

Jah

Jah

Kaasa kingitus

1.965kg

45.6cm

29.6cm

52cm

Jah

1

1

Liitiumpolümeer (LiPo)

14,8 V

79,9 Wh

5400 mAh

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.