PS4 mäng Resident Evil 7 biohazard 890597880

PS4 mäng Resident Evil 7 biohazard 890597880

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
19,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ellujäämis-ja õudusmängude uustulnuk toob kaasa virtuaalreaalsuse!
Resident Evil 7 Biohazard annab populaarsele ellujäämis-ja õudusmängule täiesti uue suuna. Samaaegselt pakub see varasemast hirmutavamat mängukogemust, tuues kummituslikud koletised ja surmahirmu mängijate ette ennenägematult realistlikul moel. See verdtarretav õudusmäng on saadaval nii PlayStation 4- ja Xbox One mängukonsoolidele kui ka PC arvutitele. Tegemist on mängusarja esimese versiooniga, milles saab kasutada ka PlayStation VR virtuaalreaalsusprille.
Resident Evil 7 paigutub ajaliselt Resident Evil 6 mängu järgsesse maailma ja sündmuste toimumiskohaks on idüllilises ameerika maakohas paiknev pahaendeline istanduse häärber. Mängijate silme ette kerkivad õudushetked mõjuvad veelgi kohutavamalt, kuna neid kuvatakse esmakordselt esimese isiku vaatenurgast. Mänguseeriale omaselt on ka Resident Evil 7 kombinatsioon tundeküllasest uurimistööst, kaasahaaravast ellujäämisvõitlusest ning ihukarvu püsti ajavast õudusest, millele on raske leida vastast.
Ellujäämis-ja õudusmänguna pakub ResidentEvil 7 ühtaegu nii uudset lähenemist kui ka naasmist oma juurte juurde, kui vastav mängužanr oli alles loomisjärgus. Uudne vaatenurk, virtuaalreaalsusprillide kasutamise võimalus ja varasemaga võrreldes tasakaalukam mängukogemus kindlustavad täiesti ennekogematu õudusseikluse. Uus mängumootor tagab vapustava audiovisuaalse elamuse, äratades ellu koletised ning painajalikud emotsioonid ja olukorrad nii helis kui pildis moel, mida pole varem nähtud.

Spetsifikatsioonid

0.1 kg

13.0 cm

17.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.