LG EAD63849204 Universal USB to Type-C 3.1 Qualcom Quick Charge 3.0 & Data Cable (OEM) 890130174

LG EAD63849204 Universal USB to Type-C 3.1 Qualcom Quick Charge 3.0 & Data Cable (OEM) 890130174

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
8,50 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: LG Product Code: EAD63849204 Color: White Length: 1.2m Designed for LG Nexus 5X, LG G5 H850, LG G5 Dual H860N with dual-SIM Compatible with all mobile phones and devices witch use USB Type-C data connection and charge standard! Compatibility:  Huawei P9 Vivo Xplay5 Elite ZOPO Speed 8 ZTE Axon 7 Nextbit Robin LG V20 Huawei P9 Plus Smartron t.phone Huawei Nova Huawei Nova Plus Meizu MX6 Nubia Z11 Meizu Pro 5 Meizu Pro 6 HTC 10 Samsung Galaxy Note7 LG G5 ZUK Z2 Pro Moto Z Moto Z Force ASUS ZenFone 3 ASUS ZenFone 3 Deluxe ASUS ZenFone 3 Ultra Lenovo ZUK Z1 Gionee S6 Gionee S Plus Intex Aqua Secure Lenovo Z2 Plus Cable type: Silicone Cable Soft cable series has special surface and it is made from superb soft and high protection rubber materials *(OEM) - Packed in manufacturers factory poly bag  Manufacturer warranty: 12 months.

Spetsifikatsioonid

valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.