USB 2.0 kaabel A - Micro B 1m, spiraaliga, must 890279065

USB 2.0 kaabel A - Micro B 1m, spiraaliga, must 890279065

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

micro-USB spiral extension cable


The micro-USB spiral-connection-cable to charge your
micro-USB Device by the USB-Port of the computer.
Furthermore the cable can be optionally combined with
the 12/24V-adaptors to use it on the road in your car.
Also the function at home or on a jurney is possible by
the 110-230V-adaptor.
A variety of possibilities for all kind of
applications.

In combinations with following item groups;
- USB 12V-adaptor (TRA KIT 12V...)
- USB 230V-adaptor (TRA KIT 230V...)
- USB-charger cable (CHARGER USB...)
- USB-datacable (DAT USB...)

- flexible twist cable (1m)
- color: black
- USB-A plug > micro-USB plug

suitable for:
Blackberry: 9500 Storm, Bold 9700, Curve 3G 9300,
Curve 8520, Curve 8900, Pearl 3G 9105,
Pearl Flip 8220, Storm 2 9520, Storm 9500,
Tour 9630
Google: Nexus One
HTC: 7 Mozart, 7 Trophy, Desire, Desire, Desire HD,
Desire Z, HD mini, HD mini, HD2, HD2, HD7,
Legend, Legend, Mozart, Rome,
Trophy, Desire HD, Wildfire
LG: GT500
Motorola: A1600, Milestone, Moto Q 9h, Moto Q GSM,
Moto Q Q9, Razr V8, RAZR2 V8, ROKR E8,
ROKR U9, V9
Nokia: 5630 XpressMusic, 6500 classic, 6500 classic,
7900 Prism, 7900 Prism, 8600 Luna, 8600 Luna,
8800 Arte, 8800 Carbon Arte, 8800 Gold Arte,
8800 Sapphire Arte, E52, E55, E75, E75, N85,
N86 8MP, N900, N97, N97, N97 mini
Palm: Pixi, Pixi Plus, Pre, Pre Plus, Treo Pro
Samsung: B3310, B5310 Corby Pro, B7330 Omnia Pro,
B7610 Omnia PRO, Blue Earth S7550, C3300,
Corby 3G S3370, Corby TXT B3210, Emporio Armani,
Emporio Armani, G810, Galaxy 3 I5800,
Galaxy I7500, Galaxy S I9000,
Galaxy Spica I5700, Giorgio Armani B7620,
Glamour S5150, Glamour S7070, I7500 Galaxy,
I8000 Omnia II, I8510 INNOV8, I8910, Jet S8000,
M7600 BEAT DJ, M8910 Pixon12, Omnia II I8000,
Pixon 12 M8910, S5560, S5600, S5600 Preston,
S5620, S7220, S7220 Ultra CLASSIC, S7350,
S7350 Ultra SLIDE, S7350i Ultra SLIDE, S8000 Jet,
S8300 Ultra Touch, S8300 Ultra TOUCH, Wave S8500
Sony-Ericsson: Arc,Aspen, Vivaz, Vivaz pro, Xperia X10,
Xperia X10 mini, Xperia X10 mini pro, Xperia X2,
Xperia X8
T-Mobile: Pulse

Spetsifikatsioonid

0.04

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.