USB 3.0 hub, 4 porti,1xUSB-C pistik, kaabel 0.1m, valge 890279155

USB 3.0 hub, 4 porti,1xUSB-C pistik, kaabel 0.1m, valge 890279155

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
27,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

TRENDnet’s 4-Port USB-C Ultra-Mini Hub, model TUC-H4E, instantly adds four USB 3.0 ports to your computer or laptop. No CD installation required—simply plug in your flash drives, storage enclosures, and other USB 3.0 devices to get speeds 10 times faster than a USB 2.0 connection. The TUC-H4E is also backward compatible with older USB 3.0, 2.0, and 1.1 devices.












USB 3.0 
Easily connect up to four USB 3.0 devices to a USB-C enabled desktop or notebook PC.

Ultra Mini Design 
Ultra mini design reduces desktop clutter.

Integrated Cable 
Flexible 10.5 cm (4.1 in) USB-C cable accommodates most installation scenarios.






 










Easy Setup 
No CD installation





USB 3.0 
Easily connect up to four USB 3.0 devices to a USB-C enabled desktop or notebook PC





Integrated Cable 
Flexible 10.5 cm (4.1 in) USB-C cable accommodates most installation scenarios.





Operating Systems 
Compatible with Windows and Mac operating systems





Backwards Compatibility 
Compatible with USB 3.0, 2.0 and 1.1 devices

Spetsifikatsioonid

0.60

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.