LOGITECH MK235 Wireless Keyboard&Mouse 890486903

LOGITECH MK235 Wireless Keyboard&Mouse 890486903 Logitech

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
29,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Logitech MK235. Klaviatuuri kujutegur: Standard. Klaviatuuri stiil: Sirge. Ühenduvustehnoloogia: Juhtmevaba, Seadme liides: Raadioside, Klaviatuuri paigutus: QWERTY, Klaviatuuri klahvide arv: 100, Soovituslik kasutus: Kodu. Toote värv: Hall. Hiir kaasa arvatud

Spetsifikatsioonid

AAA

2

Patarei

36 kuu(d)

2

AAA

-40 - 60 °C

0 - 40 °C

Black

Sirge

Jah

Ei

Jah

Spill resistant

Ei

Hall

Raadioside

Kodu

US rahvusvaheline

Juhtmevaba

PC/server

Standard

Ei

Ei

Jah

12

Jah

5 miljonit tähemärki

2.4 GHz

0.26cm

8 °

128-bit AES

CE\nFCC\nCB

Ei

QWERTY

100

55 dB

Jah

8 tk

51

408 tk

17.9cm

29.4cm

52cm

6.14kg

50992060639717

435,5 x 20,5 x 137,5 mm

0.475kg

61,5 x 35,2 x 97,7 mm

0.071kg

Jah

10 m

1

Karp

Jah

USB

Nano receiver

14.2cm

14,4 x 6,6 x 18,7 mm

0.002kg

Jah

Jah

Jah

Windows (XP, Vista, 7, 8, 10)\nChrome OS

Optical

Wheel

2

1000 DPI

1

Vertikaalne

Jah

AA

1

Mõlemakäeline

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.