Razer klaviatuur Cynosa Chroma Nordic 890414622

Razer klaviatuur Cynosa Chroma Nordic 890414622

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
79,95 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sujuv. Vaikne. Kiire.
Razer Cynosa klaviauuri klahvid on kombinatsioon membraan lüliti pehmuse ja mehaanlise lüliti tunde ja heli vahel. Lisaks on muudetud ka klahvide kõrgust, mis on tavalistest klahvidest madalamad.

Chroma versioon
Kasutaja saab valida klaviatuuri valgustuse värvuse 16,8 miljoni erineva värvitooni vahel ning lisada erinevaid valgustusefekte oma seadmele. Lisaks saab sünkroniseerida valgustusefekte teiste Chroma versiooni lisatarvikute vahel, et lisaseadmed oleks täpselt samamoodi valgustatud ning samade eriefektidega.

Razer Synapse 3 tugi
Razer Cynosa on klaviatuur, mis kuulub tõeliselt Sulle. Tänu Razer Synapse 3 toele saab seadistada individuaalseid klahve, personaliseerida valgustust ja salvestada makrosid täpselt nii nagu Sulle meeldib. Enam pole piiranguid klaviatuuri seadistamisel.

Chroma toetab järgnevaid valgustusefekte


Värvide vahetus (Spectrum cycling) - sujuvalt vahetatakse seadme valgustuse värve, kasutades kõiki 16,8 moljonit värvitooni
Hingamine (Breathing) - kasutaja poolt valitud valguse värv vilgub 7 sekundilise tsükliga samas sammus teiste Chroma seadmetega
Staatiline (Static) - pidev valgustus kasutaja poolt valitud värvusega
Lainetus (Ripple) - klahvivajutusele järgneb lainetus sellest klahvist eemale
Reaktiivne (Reactive) - nupulevajutuse peale lülitub valgustus kasutaja poolt määratud ajaks sisse ning peale seda sujuvalt kustub
Laine (Wave) - värvid liiguvad lainetega paremalt vasakule või vasakult paremale

Spetsifikatsioonid

Jah

USB 2.0

1000 Hz Ultrapolling

Membraan

Juhtmega klaviatuur

Jah

Ei

Jah

Uus

must

1.0 kg

3.1 cm

15.4 cm

46.3 cm

Nordic

104

Mitmevärviline

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.