Razer klaviatuur Huntsman US 890505175

Razer klaviatuur Huntsman US 890505175 Razer

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
159 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Uued opto-mehhaanilised lülitid
Uute Razer Opto-Mechanical lülitite sees on optiline valgussensor – Klahvi vajutamisel aktiveerib valgussignaal vastuvõtja ning täidab käsu silmapilkselt. Sellist kiirust ei ole Sa eales varem kogenud!

Kiirem
Tänu uuele süsteemile saad meeletu kiirusega rohkelt klahvivajutusi, mis tulevad kasuks kiiretes mängudes.

Valgus & klikk
Hunstman'iga ei jää Sa ilma sellest tuttavast klikist, aga saad samal ajal nautida ülikergeid ja tasakaalus klahvivajutusi. Parim mõlemast maailmast!

Stabiilsus
Lüliti peal on klahvistabiliseerija, mis tagab selle, et klahvi liikumine on tasakaalus sõltumata sellest, millist klahvi nurka vajutad.

Vastupidavus
Tänu optilisele süsteemile toimub klahvivajutusel vähem füüsilist kontakti, nii et Huntsman talub kuni 100 miljonit klahvivajutust!

Mälu
Kohanda nuppe, loo makrosid ja salvesta kõik profiiliseadistused otse pilve. Juhul kui oled parasjagu ilma internetiühenduseta, ei maksa ka muret tunda – salvesta kuni 5 profiili klaviatuuri hübriidmällu.

Spetsifikatsioonid

Jah

USB 2.0

1000 Hz Ultrapolling

Mehaaniline

Mänguriklaviatuur

10 klahvi

Ei

Vaba USB pesa

Jah

must

US

Mitmevärviline

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.