Roccat klaviatuur Horde Aimo RU, must 890351378

Roccat klaviatuur Horde Aimo RU, must 890351378

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tutvu Roccati uue Horde Aimo klaviatuuriga, mis toob uue tähenduse lausele hästi varustatud. Disainitud ja ehitatud täiesti nullist on klaviatuuril uued Roccat Membranical lülitid. Membranical lülitid on kooslus mehaanilise lüliti täpsusest ja tundest ning membraanlüliti vaiksusest. 

Valikuratas
Uue valikuratta ja multimeediaklahvide abil on arvuti juhtimine lihtsam kui kunagi varem. Valikuratas pöörleb vabalt terve 360° ulatuses ja annab tagasisidet igal sammul. Valikuratas ühildub ka Windows 10 funktsioonidega, tehes Horde Aimo klaviatuurist esimese sellise funktsiooniga.

Aimo valgustus
Aimo on uus Roccati valgustussüsteem, mis muutub paremaks iga uue Aimo seadmega. Klahvide valgustust saad programmeerida niimoodi, et see kajastaks kasutatavat rakendust, profiili, klahvide sidumisi, muutjaklahvi või makrode jada vms staatust.

Parandatud anti-ghosting
Roccat Horde Aimo on varustatud anti-ghosting tehnoloogiaga. See tähendab seda, et ka suuremas mänguhoos reageerib klaviatuur iga klahvivajutuse peale, sõltumata sellest, kuipalju neid korraga alla vajutatud on.

Roccat Swarm rakendus
Roccat Swarm on firma nägemus tulevikust. Swarm ühendab kõik Sinu seadmed ja mängud ühe rakenduse abil. Sedista klaviatuur ja hiir vastavalt rakendusele ja muuda profiile otse klaviatuurilt. See on uus tase seadmete ja rakenduste integratsioonis. Swarm on uus Roccati peakorter Sinu arvutis.

Spetsifikatsioonid

Jah

USB 2.0

1000 Hz Ultrapolling

M1 - M5 lisaklahvid

Membraan

Juhtmega klaviatuur

Eemaldatav

Vaba USB pesa

must

1.1 kg

7,8 ms

180 cm

RUS

Mitmevärviline

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.