Arvutikõlarid Z533, Logitech, 980-001054 890297631

Arvutikõlarid Z533, Logitech, 980-001054 890297631 Logitech

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
74,95 €
79,95 €
Säästad 5,00 €
-6%
LAO LÕPP



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Logitech Z533. Audioväljundi kanalid: 2.1 kanalid, RMS-nimivõimsus: 60 W, Soovituslik kasutus: Universaalne. Võimendi sagedusvahemik: 55 - 20000 Hz. Satelliitkõlarite RMS-võimsus: 15 W, Satelliitkõlari wooferi diameeter (mittemeetriline): 6,6 cm (2.6"). Bassikõlari tüüp: Active subwoofer, Bassikõlarite RMS-võimsus: 30 W, Bassikõlari juhi läbimõõt (tollmõõdustik): 13,3 cm (5.25"). Toiteallikas: Vahelduvvool, AC-sisendpinge: 100-240, AC-sisendsagedus: 50/60

Spetsifikatsioonid

Active subwoofer

30 W

13,3 cm

100 x 85 x 170 mm

0.525kg

255 x 195 x 265 mm

4kg

Ei

Ei

Juhtmega ühendatud

970 tk

2020 tk

60 tk

29.5cm

46.5cm

39.5cm

9.999kg

37.3cm

Karp

Jah

55 - 20000 Hz

2

15 W

6,6 cm

1

50/60 Hz

100-240 V

Vahelduvvool

3,5 mm

Jah

RCA

1

Must

2.1 kanalid

60 W

Universaalne

120 W

LAO LÕPP

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele väljastuspunkti, Smarteni Logistikakeskusesse
  • Omniva kuller
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.