ASUS UN65U-M229Z i7-7500U 8GB DDR4 890306953

ASUS UN65U-M229Z i7-7500U 8GB DDR4 890306953

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
849 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Ei

Jah

4

1

1

1

Jah

Ei

0.7kg

5.2cm

13.1cm

13.1cm

65W

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 24mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

SR2ZV

1

Jah

Jah

95451

2.0

Jah

14nm

Jah

Jah

4.1

10/100/1000Base-T(X)

10,100,1000Mbit/s

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Ei

BSMI/CB/CE/FCC/UL/CCC/Energy Star/WiFi/RF/VCCI

Jah

Jah

MMC,SD,SDHC,SDXC

HDD

1000GB

1

1000GB

Serial ATA

Jah

Ei

1

3.50GHz

2.70GHz

BGA 1356

4MB

Smart Cache

2

4GT/s

4

3.0

14nm

64-bit

H0

OPI

Kaby Lake

15W

12

1x2+2x1,1x4,2x2,4x1

100°C

32GB

DDR3L,DDR4-SDRAM,LPDDR3-SDRAM

1600,1866,2133MHz

34.1GB/s

Dual

Ei

800MHz

Intel Core i7-7xxx

i7-7500U

8GB

DDR4-SDRAM

32GB

2133MHz

64-bit

Windows 10 Pro

Mini PC

Jah

Kensington

0.8L

Blue

Ei

Jah

Not available

Intel HD Graphics 620

300MHz

1050MHz

32GB

3

12.0

4.4

0x5916

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.