FUJITSU ESPRIMO P957 i7-7700 16GB 512GB 890259022

FUJITSU ESPRIMO P957 i7-7700 16GB 512GB 890259022

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1219 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

5.1channels

Jah

Intel Q270

Realtek ALC671

High Definition Audio

BIOS,HDD,Supervisor,User

UEFI AMI

50/60Hz

100 - 240V

400W

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

37.5 x 37.5mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

SR338

1S

1

PCG 2015C

Jah

Jah

97128

2.0

Jah

Jah

5 - 85%

10 - 35°C

7kg

37.5cm

30.4cm

18cm

DVD Super Multi

1

16GB

DDR4-SDRAM

64GB

4x DIMM

2400MHz

Jah

Jah

Intel HD Graphics 630

Intel HD Graphics

350MHz

1150MHz

64GB

3

Jah

12.0

4.4

0x5912

6

1

Jah

2

2

Jah

Jah

1

Jah

1

4

AC

Ei

512GB

SSD

1

Jah

1

0,1,5,10

512GB

10,100,1000Mbit/s

10/100/1000Base-T(X)

Jah

Jah

2

1

1

Jah

TÜV GS, CE, FCC Class B, cCSAus, WEEE, Microsoft Operating Systems (HCT / HCL entry / WHQL)

Gold

Jah

Jah

3.6GHz

4

1

4.2GHz

LGA 1151 (Socket H4)

8MB

Smart Cache

8GT/s

8

3.0

14nm

64-bit

B0

DMI3

Kaby Lake

65W

16

1x16,1x8+2x4,2x8

64GB

100°C

DDR3L,DDR4-SDRAM

1333,1600,2133,2400MHz

Dual

Ei

1.35V

Intel Core i7-7xxx

i7-7700

64-bit

Windows 10 Pro

3

Tower

1

Vertical

2

Jah

Kensington

Black,Red

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.