Lauaarvuti komplekt Ordi Classic Sinine (Windows 10, klaviatuur, hiir, kõlarid) + 23.6" LG monitor + arvutimäng DOOM UAC 903930275

Lauaarvuti komplekt Ordi Classic Sinine (Windows 10, klaviatuur, hiir, kõlarid) + 23.6" LG monitor + arvutimäng DOOM UAC 903930275

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
845 €
1059€
Säästad 214€
-20%
Kaasa kingitus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ideaalne komplekt internetis surfamiseks, videote ja filmide vaatamiseks, pangas maksete tegemiseks ja koolitöödeks.

Arvuti tehniline kirjeldus:

• Protsessor Intel Core i3-7100
• 8GB DDR4 operatiivmälu
• MB Intel H110 kiibistik
• Graafikakaart 2GB nVidia GeForce GT1030 DVI, HDMI, väljund
• SSD 120GB
• 1TB SATA3 kõvaketas
• 10/100/1000Mbit võrgukaart
• HD helikaart
• ID+Flash lugeja
• DVDRW kirjutaja
• EST klaviatuur ja optiline hiir
• kõlarid Defender SPK-530
• Korpus Depool Tesseract ATX 500W
• Operatsioonisüsteem Windows 10 Home 64 bit
• Müügigarantii 3 aastat

Monitori tehniline kirjeldus:
Tootja: LG
Mudel: 24M38D
Diagonaal: 23.6"
Ekraanitüüp: LED/16:9
Resolutsioon: FullHD 1920×1080
Heledus: 200 cdm2
Ühenduvus: DVI
Värvus: Must

Kingituseks arvutimäng DOOM UAC

Spetsifikatsioonid

8 GB

Windows 10

Intel i3

nVidia GeForce

Kaasa kingitus

sinine

Olen mängija

1 TB

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.