Mänguri lauaarvuti MSI Infinite 8RC-247EU 890601114

Mänguri lauaarvuti MSI Infinite 8RC-247EU 890601114

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
1059 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

MSI INFINITE 8RC-247EU on suurepärane lauaarvuti mängurile, mille suure jõudlusega protsessor ja kiire graafikakaart hoolitsevad selle eest, et mängimine sujuks muretult nii kodus kui ka reisil olles. Arvuti on varustatud tõhusa i5 protsessori ja Nvidian GeForce GTX 1060 graafikakaardiga, millel on 3GB mälumaht. Seadme enda mälumaht on 8 GB ja piisava salvestusruumi kindlustavad kiire 128GB SSD plaat ja 1TB kõvaketas. Tänu MSI kvaliteetsele Silent Storm Cooling 2 jahutustehnoloogiale on arvuti ülekuumenemine välistatud ka pikemate mängusessioonide vältel ja normaalkasutuses omakorda tagatud väga vaikne töötamisheli. Eksklusiivselt vaid MSI seadmetes kasutatav Nahimic 3 Audio Enhancer tehnoloogia annab kasutaja käsutusse uskumatu immersiivse surround helimaailma. Lai valik liideseid, mh. Intel Gigabit võrguliides, USB-C liides, kahe digitaalse monitori ühendamise võimalus ja 3,5 mm liides surround helile.

Spetsifikatsioonid

8 GB DDR 4

Intel Core i5-8400

1 TB

Nvidia GeForce GTX1060 3GB

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.