Lauaarvuti Ordi Rock Plus 903800609

Lauaarvuti Ordi Rock Plus 903800609

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1290 €
1499€
Säästad 209€
-14%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

See arvuti on ehitatud ülesse silmas pidades nõudlikku kasutajat. Põhikomponentideks on sellel arvutil võimas Intel Core i7-7700 protsessor, MSI B150 emaplaat ja väga korralik nVidia GTX1060 videokaart, millel on 3GB eraldiseisvat GDDR5 videomälu.

• Protsessor Intel Core i7-7700 3.60GHz, 8MB cache
• 16GB DDR4 operatiivmälu
• MB Intel B150 kiibistik
• Graafikakaart 3GB Nvidia GTX1060, DP, DVI, HDMI väljundid
• 2TB 7200rpm SATA3 kõvaketas
• SSD 256GB Intel 600p M.2 PCIe
• 10/100/1000Mbit võrgukaart
• HD Audio 8-kanaliline helikaart
• 4xUSB 2.0, 2xUSB 3.0, 2xPS/2, mikrofoni sisend, kõrvaklapiväljund
• Flash lugeja
• DVD+/-R DL tugi
• EST klaviatuur ja optiline hiir
• Korpus Spire X2 ISOLATIC Black, 700W Chief GPA-700S
• Müügigarantii 3 aastat

Spetsifikatsioonid

must

Olen mängija

16 GB

Intel i7

2 TB

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.