LENOVO ThinkCentre M715 Tiny TS (ND) 890811327

LENOVO ThinkCentre M715 Tiny TS (ND) 890811327 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
749 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkCentre M715. Protsessori sagedus: 3,2 GHz, Protsessori perekond: AMD Ryzen 5 PRO, Protsessori mudel: 2400GE. Sisemälu: 8 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM, Mälu taktsagedus: 2666 MHz. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Pardagraafika adapteri mudel: AMD Radeon Vega 11. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro, Operatsioonisüsteemi arhitektuur: 64-bit. Toiteallikas: 65 W. Keretüüp: Mini PC. Toote tüüp: Mini PC. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Ei

3

1

1

Jah

2

Ei

1

3

AMD B300 FCH

Jah

Ei

Jah

Jah

1

8

14 nm

3,2 GHz

3,8 GHz

4

4 MB

L3

35 W

AMD Ryzen 5 PRO

2400GE

Jah

Mini PC

1 l

Horisontaalne/vertikaalne

Must

Jah

Ei

AMD Radeon Vega 11

Ei ole saadaval

1250 MHz

1

256 GB

SSD

Ei

1

256 GB

PCI Express

M.2

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

10,100,1000 Mbit/s

1x1

10/100/1000Base-T(X)

4.2

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

65 W

Gold

Jah

Jah

MIL-STD-810G

1.32kg

3.45cm

18.29cm

17.9cm

8 GB

DDR4-SDRAM

32 GB

2666 MHz

1 x 8 GB

2x SO-DIMM

64-bit

Windows 10 Pro

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.