LENOVO ThinkCentre M920 SFF i7-8700 TS 890466089

LENOVO ThinkCentre M920 SFF i7-8700 TS 890466089 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1229 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkCentre M920. Protsessori sagedus: 3,2 GHz, Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i7, Protsessori mudel: i7-8700. Sisemälu: 16 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM, Mälu taktsagedus: 2666 MHz. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Optilise seadme tüüp: DVD±RW. Pardagraafika adapteri mudel: Intel® UHD Graphics 630. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro, Operatsioonisüsteemi arhitektuur: 64-bit. Toiteallikas: 210 W. Keretüüp: SFF. Toote tüüp: PC

Spetsifikatsioonid

6

1

2

1

1

Jah

2

Jah

Jah

1

Ei

1

256 GB

Jah

SSD

1

256 GB

DVD±RW

1

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

37.5 x 37.5 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

SR3QS

1S

1

PCG 2015C

Jah

Jah

126686

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Kuld

Jah

16 GB

DDR4-SDRAM

64 GB

1 x 16 GB

4x DIMM

2666 MHz

Jah

64-bit

Windows 10 Pro

Ettevõtlus

Intel Q370

High Definition Audio

Jah

HDD, Sisselülitatud

Jah

6kg

34.35cm

29.05cm

9.25cm

10,100,1000 Mbit/s

10/100/1000Base-T(X)

Wi-Fi 5 (802.11ac)

2x2

Jah

5.0

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

210 W

Ei

3,2 GHz

6

1

4,6 GHz

LGA 1151 (pesa H4)

12 MB

Smart Cache

12

8 GT/s

DMI3

14 nm

64-bit

Intel Core i7-8700 Desktop Series

Coffee Lake

65 W

100 °C

3.0

16

1x16,1x8+2x4,2x8

64 GB

DDR4-SDRAM

2666 MHz

41,6 GB/s

Duaalne

Ei

8th gen Intel® Core™ i7

i7-8700

SFF

Horisontaalne/vertikaalne

Must

Ei

Jah

Ei ole saadaval

Intel® UHD Graphics 630

Intel® UHD Graphics

350 MHz

1200 MHz

64 GB

3

12.0

4.5

0x3E92

24

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.